Розвиток власних «soft skills»(м’яких навичок) в умовах театральної діяльності сприяє кожній дитині в самореалізаціі, налагодженні дружніх стосунків у спілкуванні, покращенні емоційного комфорту. Без цих навичок не запрацює жодна компанія чи навіть маленький проєкт, адже успіх залежить від уміння комунікувати та спільно діяти.
У рамках спільної угоди «Університет-Ліцей» (керівник – психолог Корженюк Наталя Василівна) пройшла підготовка до реалізації проєкту «Ляльковий театр», у якому взяли участь учні 5-А класу. Школярі разом із вчителем трудового навчання Інною Іванівною Кривенко (керівник театру й автор проєкту) створювали ляльки з ниток для театру «Грайлик», а штучний інтелект розробив патріотичну «Казку про Гриця». Цікава й напружена тривала робота не один день.
Музичне оформлення вистави запропонувала вчитель мистецтва Інна Володимирівна Єрьоміна. До спільної роботи приєдналися батьки здобувачів освіти. Вони забезпечили ліцеїстів реквізитами, костюмами, оформили театральний поміст.
Надзвичайно цікаво було спостерігати, як вже на перших етапах роботи акторів-лялькарів підвищувалась їх самооцінка, зароджувалися лідерські якості. Кожен проходив шлях самореалізаціі, налагоджуючи дружні взаємини з учасниками проєкту.
Впевнена: після дебюту юні акторки ще не раз вийдуть під аплодисменти глядачів, бо театр розбудив у дітей фантазію, творчий потенціал, вміння імпровізувати.
Хтозна, можливо є серед них нові Садовські, Курбаси, Параджанови…Тому завдання педагогів – зміцнити крила й навчити літати своїх вихованців.
Класний керівник 5-А класу
Ніколова Оксана Борисівна